Monday, April 4, 2011

pameran org asli

hr ni td sy g pameran org asli......hehehehe mcm2 sy tgk kat pameran tu.......tp xsmpt nk tgk dieorg menari.....sbb sy trun lmbt pulak...huhuhuhu kat bwh ni de pic2 ttg pameran td....n jgk sy...hehehehe

tgk2...sy kat tgh2 bnda alah bulat ni....ske3....;)


nitmpt dieorg menari sewang


makcik2 ni br nk start ajar menganyam tikar


ni laa tikar yg dh siap


ni bj kulit kayu....unik kn?


bakul ni sume comel2 laaa...


ni kayu sesi....xtau ape guna die


kayu yg kat ats td tu die wat kn air...ni laa air die sy mnum...
sgt plik rs nye...tp da org bg, telan je laaa...;p


ubi keledek madu....sdappp tau


ni ape nama nye...lupe plak..


ni model bangunan....comel kn??


ni akar tongkat ali....besar gler kn???
murah je...pling bsar rm8


ape bnda ni sy pun xtau....trlupe nk tye dieorg...hehehe


ni ramuan2 dieorg....mcm2 ade....(*_*!)


alamak...bsar sgt ar....xmuat nk sorok...;p


sekian ye....(^_^)


1 comment:

  1. Kayu dalam gambar, yang nampak kena racik tu bukan kayu sasi. Tu akar tongkat Ali lah tu.

    kayu sasi tu dalam dulang satu lagi.

    Satu lagi, yang macam tongkat tu sumpit lah. Bekas kecik kat tepi tu tempat letak peluru.
    hehe.

    ReplyDelete